Etiketler

Fenerbahçe Bayan Voleybol Takımı’nın ve aynı zamanda Bulgaristan Milli Takımı’nın da antrenörlüğü yapan İtalyan antrenör Marcello Abbondanza geçtiğimiz hafta Perşembe günü İstanbul’a gelerek yeni sezon hazırlıklarına devam eden Türk oyuncular ile tanışmış ardından ise milli takım kampına geri dönmüştü.

İtalyan antrenör FB TV’ye özel açıklamalarda bulundu.

– “Öncelikle Fenerbahçe’de olduğum için çok mutluyum, çok kaliteli bir takıma geldim ve burada kendimi çok iyi hissediyorum. Buradaki insanlar, bu şehir, bu kulüp bana harika bir enerji veriyor. Bir gün için Bulgaristan Milli Takım kampından geldim ve yalnızca 7 oyuncum ile tanıştım. Takımdaki oyuncuların yarısı milli takımlarının kampında yer alıyor, bildiğiniz gibi Avrupa Şampiyonası’na hazırlanıyorlar. Şu an sezon başındayız ve henüz çok erken, sezon bir geç başlayacak, takım ile ilgili planları ise Ekim ayında yapabiliriz.”

Fenerbahçe  Bayan Voleybol Takımı geçtiğimiz yıllarda birçok başarı elde etti ancak geçen sezon çok iyi bir sezon olmadı. Bu sene yeni bir kadro, yeni bir koç ile hedefler neler olacak ?

– “Yeni sezona, yeni bir koç ve takım ile başlamak hiçbir zaman kolay olmaz ancak ben kazanmayı çok isteyen biriyim sanırım tüm oyuncularımızda kazanmayı ister. Bu sene yine CEV Kupası’nda yer alacağız ve hedeflerimiz elbette ki CEV Kupası’nı kazanmak olacak. Bunu gerçekten istiyorum.”

“Türkiye Ligi ise çok zor bir maraton. Bizimle birlikte çok güçlü 3-4 takım var. Türkiye Ligi şampiyonluğu için de büyük bir rekabet olacağını düşünüyorum.”

Avrupa Kupaları’nda çok tecrübeli bir antrenörsünüz. Sizce CEV Kupası ile CEV Şampiyonlar Ligi arasındaki farklar nelerdir ?

– “Geçen yıl Şampiyonlar Ligi’nde ekibim ile final oynamıştım. Şampiyonlar Ligi’nde birçok güçlü takım yer alıyor. Bence CEV Kupası’da Şampiyonlar Ligi’ne yakın, belki biraz daha orta düzeye yakın takımlar var diyebiliriz. Şampiyonlar Ligi’nde asla kolay maç olmaz ama CEV Kupası’nda bazı hazır olmayan ve daha orta düzeydeki rakipler ile eşleşme durumunuz olabiliyor. Çünkü kendi liglerinin en iyi takımları Şampiyonlar Ligi’ne katılıyor ancak bazen Şampiyonlar Ligi gruplarından gelen çok güçlü takımlar ilerleyen turlarda CEV Kupası’nda yoluna devam ediyor ve CEV Kupası’nın seviyesini yükseltiyor. Sonuçta ikisi de Avrupa Kupası… Şampiyonlar Ligi tabiki de çok önemli ama Fenerbahçe geçen yıl CEV Kupası’nda final oynamıştı ve maalesef kaybetmişti, bizim hedefimiz bu sene bu kupayı kazanmak olacak.”  dedi.

VoleybolExtra.Com