Etiketler

Acıbadem Bayanlar Voleybol 1. Ligi’nin son şampiyonu Vakıfbank,  yeni sezon çalışmalarına başladı. Yeni sezona merhaba diyen Sarı-Siyahlılar sosyal ağlarda da taraftarlarıyla buluşmaya devam ediyor.

Daha önce twitter üzerinde Gözde Sonsırma ve Naz Aydemir ile gerçekleştirilen röportajı bugün Christiane Fürst röportajı takip etti. VakıfBank resmi twitter hesabı sordu VakıfBank voleybol takımının Alman oyuncusu Christiane Fürst yanıtladı:

S: Acaba kendisi gerçekten ne zaman twitter’a gelecek ?
Fürst: İlk ve son.

S: Takım arkadaşlarına karşı Avrupa Şampiyonası’nda oynamak nasıl bir duyguydu ?
Fürst: Sanırım benden korktular, benim üzerimden oynamadılar.

S: Son Şampiyonlar Ligi şampiyonu olarak bu sezon takım olarak bir baskı hissediyor musunuz ?
Fürst: Ben geçen sezonun bütünüyle benzersiz bir şey olduğunu düşünüyorum, aynı başarıyı bu yıl tekrarlamak kolay değil.

S: En sevdiğin Türk yemeği nedir ?
Fürst: Kesinlikle simit ve çay. Türk kahvaltısını seviyorum.

S: Kaç yıl daha Vakıfbankta olacaksın ? Guidetti ile hem milli takımda hem de Vakıfbank’ta olmak nasıl ?
Fürst: Kontratım bir yıllık ama umarım uzun yıllar burada olurum. Guidetti iyi bir koç. Onunla çalışmayı seviyorum. Kendisi ile birbirimizi çok iyi anlıyoruz

S: Avrupa Şampiyonası öncesinde Almanya Voleybol Federasyonu oyuncular ile birebir videolar hazırladı. Sen o videoda neden camii çizdin ?
Fürst: Kendimle ilgili bir şey çizmem gerekiyordu. İstanbul’u çok sevdiğim için onu anımsatan bir şey çizmek istedim

S:Bu sezon hakkında ne düşünüyorsun ? Kendi takımı dışındaki en iddialı gördüğü takım hangisi ?
Fürst: Bütün takımlar kadrolarını güçlendirdiler. Maç yapmadan nasıl olduklarını göremeyiz. Oynayıp göreceğiz.

S: Servis atarken veya sahaya girerken özel bir uğurun var mı ?
Fürst:Özel bir uğurum yok.

S: Sana göre takımın en güzeli hangi oyuncu ?
Fürst: Naz’ın çok güzel bir yüzü var. Brakocevic’te çok güzel gözüküyor.

S: İyi bir orta oyuncu haline gelmenin sırlarını nedir ?
Fürst: Yetenek ve çalışma gerekli ama biraz da doğal bir süreç olduğunu söyleyebilirim.

S: Almanya Milli Takımı oyun disiplinini ve konsantrasyonunu neye borçlu ?
Fürst: Birey olarak değil birlikte ayakta olmaya çalışıyoruz. Herkes duygularıyla mücadele ediyor.

S: Takımda herkes ile iyi anlaşıyordur fakat en fazla vakit geçirdiği takım arkadaşı kim ?
Fürst: Gözde, Güldeniz, Jovana ve hepsi.

S: Almanya Milli takımdaki en iyi arkadaşın kim ?
Fürst: Takım arkadaşlarım arasında ayrım yapamıyorum. Hep birlikte hareket etmeye çalışıyoruz

S: İstanbul’da en beğendiğin yer neresi ?
Fürst: Ulus ve Bebek Sahil.

S: Gözlerinin rengi tam olarak ne?
Fürst: Güneşte mavi, yağmurda yeşil.

S:Bir Alman olarak Türkiye’de onu rahatsız eden birşey var mı ? Keşke şu Almanya’daki gibi olsa dediği…
Fürst: Trafik ve yüksek vergiler

S:Vakıfbank’ta bir evlilik furyası var. Acaba kendisi bu akıma katılmayı planlıyor mu ?
Fürst: Şu anda evlilik düşünmüyorum

S: Forma numarası neden 13 ?
Fürst: Takıma katıldığımda 7 ve 11 numaralar doluydu, ben de 13’ü seçtim.

S: En yetenekli bulduğu Türk oyuncu kim ?
Fürst: Naz.

S: Yeni transfer Costagrande hakkında ne düşünüyorsun ?
Fürst: Daha önce iki yıl birlikte oynadık. Yeniden birlikte olmak çok güzel.

S: Orta oyuncu olmasaydın hangi mevkiide oynamak isterdin ?
Fürst: Smaçör olmayı hala istiyorum. Oyunda ikide bir dışarı çıkmak hoşuma gitmiyor

S: Hayallerini 3 kelimeyle açıklayacak olsa neler söyleyebilir?
Fürst: Daha fazla gezmek, muhtaç çocukların eğitimine yardım etmek ve çocuk sahibi olmak

S:Rakiplerin yaptığı transferler hakkında ne düşünüyor ?
Fürst: Eczacıbaşı’nın Harmotto ve Denise Hanke transferleri çok iyi.